Godmorgon världen!


Detta får inte hända pågrund av arg kulumpen ;) Hahaha!



Hej hej världen hej på dig tralalal!
Idag är det frrreeeeddddaaaaag :D Det betyder mycket saker !
Julia kommer hem över helgen,Danken kommer hit och hälsar på oss,Vi jobbar "bara" sex timmar idag,jag är ledig denna helgen,Jag får träffa dom bästa och vi ska festa som aldrig förr hoppas ja på :D

Igår va vi ute jag,Fanny,Emelie,Liza och Sami åkte till Harrys först och drack lite för de va hur lång kö som hellst till x&y och vi hade inget paraflax så vi ville inte stå i regnet.
Sen skulle vi in på xy men Fanny kom inte in för hon va för ung så jag och Fanny mötte upp Pontie och Ramin och gick till puls (som va helt dött) och tog en drink och prata och cpa lite.
Även om vi typ va själva på puls va de trevligt tycker ja man kan ha kul när man är med bra folk :)
Idag är ja la lite seg huvudet snurrar och spritsmaken sitter kvar i munnen men men.
Jag Måste vetkligen gå och sola igentligen men ja orkar inte,,,
Nu när jag är ledig imon får ja vell göra de då iställlet!

Min arg klump gömmer sig fortfarande längst in i magen och ja måste verkligen få bort den innan ja typ får sne fylla eller nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0