Klaga.. Operera min insida! Kan du inte läsa mellN radern?

Idag har det varit en såndär riktig piss dag rakt igenom. Ja plasta hela dagen utan någon jämte mig skit tråkigt att inte ha någon att prata me men kanske va de bra för ja känner mig bara hel Depp idag och orkar typ inte prata eller synas! Ja tänker på allt idag! Varför har inte ja ett fast jobb? Varför va ja kassast i skolan och hade svårt för allt där? Varför stavar ja sämst eller är trög i matten och engelskan är inte den bästa.? Varför har inte ja en lägenhet? Varför vill inte mina vänner umgås med mig lika mycket som ja vill umgås med dom? Varför vill inte killen ja vill ha ha mig? Varför tänker jag på hans så fort ja försöker umgås med någon annan kille? Hade det hjälpt att ja sa de rakt ut till dig? Ne det hade det inte därför ja håller de inne. Varför kan du inte läsa mina tankar och mitt kroppsspråk ? Varför vill ja alltid ha de ja inte kan få? Varför måste ja tänka på just dig?(den ja kan få minst) Varför är detta första gången jag erkänner det för mig själv att jag är intresserad ? Varför varför varför? Åhhh ja får panik på allt idag allra mäst på dom sista varför. Det är alltid så för mig, någon blir lite i intresserad man prata rätt mycket de känns bra lite kulles något nytt domträffar mig en eller två gånger sen rinner d ut i sanden och vi blir bara vänner. Vad är Det för fel på min peronlighet? Jag vet att jag inte är den mysigaste men det är bara för att ja alltid vet att ja blir sårad om jag är det. Ja vet att jag inte är den seriösaste men om du väntar kvar lite kan ja visa att jag kan vara det. Ja vet att jag inte är den som öppnar mig mest men ge mig tid att lita på dig! Shit varför kan ja inte bara sluta tänka och älta detta. Ja borde gå i kloster och bli Munk för ja vet ju alltid att de slutar såhär och varje gång de rinner ut i sanden rinner mitt självförtronde iväg mer och mer. Om ja skulle kunna opperera min insida skulle ja gjor de för ingen verkar gilla den :( Ja är den alla tröttnar på efter ett tag tråkigt att man alltid vet hur de kommer sluta innan det ens har börjat :/ Åh du förstör mitt huvud och allt annat runtomkring förstör mig me! Just nu är jag en trasig människa på alla sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0