"Ligger i sängen med min älskling"


Vart har ni tagit vägen? :/

Måndag igen då.. Fan vad helgen går fort :O
Ja va ute och gick lite med Annis vid kransmossen igår de va gott att prata lite :D
De som är jäkligt dumt med att jobba kväll är jag varken hinner träffa vänner eller familjen på veckorna men det får jag göra på helgerna.
För jag är verkligen en kvälls människa hur skönt som hellst ju att sova länge på dagarna och slappa sen jobba och då blir ja inte så jäkla rastlös sen heller om ja skulle jobbat dag och sen inte haft nått att hitta på efter jobbet hade ja fått panik för ja tycker de e så boring och bara sitta inne.
Ne nu tror jag ska börja denna Måndagen med ett varmt bad :D
Just det jag tror de är någon kärleksdag eller nått idag för när jag logga in på fb i morse så hette typ alla mina vänner på sin status " ligger i sängen och myser med älsklingen" "saknar min älskling" mm mm ..
Det som är min älskling just nu är jobbet och de e vell bra de för den betalar ut lön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0