Lite gladare :)


åhh sakna sommar!


Nu känner jag mig lite gladare men en klump i magen har jag forfarande kvar tyvär..
Men gud va tur jag har som har världens bästa arbetskompisar!
Emelie och Fanny gjorde min dag lovli och jag kunde till och med skratta idag :D
Och jag och Emelie boka Freja igen för min och hennes födelsedag/halloween fest den 30 oktober :D
Blir nog kul ! Tycker borås behöver en kul fest nu!
Och så har jag de att se fram emot och helgen för på fredag ska ja och Fannis först och titta i stan sen till ridhuset och luncha :D
Efter jobbet sen ska jag till Anna och spela mario.
Och på lördags ska jag jobba sen ut med Fannis wii :D
Tackar för ja har världens bästa vänner! Och Julia tack för alla dina sms du gör mig glad (även om ja vet att de inte är sant ;) )
Anna me för ditt tusse sms :)


Fannis och Hannis ska göra stan osäker på lördag ;)


Emelie och Hannis ska ha en bra fest ;) :D


Julia fortsätt att ljug på sms ja mår bra av de ;)


Annis träna på Mario annars vinner ja ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0