Lite segt..





Lite seg dag, jag kunde inte sova så länge som ja ville, de kan ja aldrig när ja druckit dagen före.
Igår drack ja inte så mycket men min kropp gillar inte att sova med alkohol i sig eller nått :P
Igår va jag Tommie och Danken på Dankens hotell rum i några timmar och tjöta en massa och drack jag drack två öl de ni ;) va ju tvungen att passa in med grabbarna haha.
sen gick vi till Brännan där vi satt och slappa lite.
Danken gick sina rundor för att hitta tjejer så satt jag och Tommie och prata så hör ja bara " Jag kan typ inte suga" så tittar ja jämte Tommie och då sitter de en brud där som sitter tätt intill han och bara suger som fan på ett sugrör upp och ner och försöker va sexig haha,
De va en kul syn för Tommie bara vände sig om och hon flytta ännu närmare shit hur kan endel tjejer med? :O
Ikväll ska jag Till Rickard på förfest han har fyllt 22 :) Så Ekås först sen ner till stan och gå på krogen :)
Det blir jag,Julia,Anna,Danken och Sandra jäklar vilket Dream team! (Y)

Fy va ja är mätt har precis varit och ätit buffe med la familja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0