Muppi dag..





Haha alltså ja har haft så kul på jobbet idag eller a inte själva arbetsuppgiften PLASTA för de drömmer jag mardrömmar om nu ;) utan med Fannis och Emelie aka Peter!
Ja skrattar så halsen är helt konstig ja har svårt att prata haha vi är så flummiga när vi är där så vi vet typ inte va vi heter..

Hanna: Faaan va jag känner mig sleten..
Emelie:Viskan?
Hanna: va ne Sleten!
Emelie: Peter?

SÅ bra hör hon haha..

Sen lekte vi en lek Emelie bara : Han bor i sverige och hans pappa är död!
Fanny:Tzatsiki!

Va fan Fanny? haha

Hanna: Ja hon skrek typ fittirakarn för hon slog i foten i handfatet..
Emelie: MEn va va fan gjorde foten där uppe?
Hanna: Ne men och stod och så gick hon lite så slog hon i foten i handfatet!

Emelie  : vill någon ha min klubba ja har ont i tungan..
Hanna: va hur kan du få ont i tungan?
Emelie: (sätter fingret i munnen och försöker se söt ut) Jag suger vell för hårt antar ja ;)

Haha muppigt!
Men ikväll åker Emelie till kreta en vecka så ja och Fannis får klara oss utan henne, skynda dig hem gumman!
Godnatt alla Mögel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0