Saknar kvällarna på vinci..



Jag saknar mys kvällarna när jag och Julia va hemma från sthlm som vi spenderade på vinci och man träffa massa folk man kände och de va varmt och skönt ute!

Nu har jag varit ute och gått typ heladage va duktig ja e :) de gäller att passa på att vara ute nu när man bara är ledig en dag i veckan.
Ja va en sväng och prata me Frida också kul att träffa henne igen :)
Vi har verkligen inte riktigt samma problam vi två ja vill hitta en lägenhet och starta upp mitt liv nu när ja lekt av mig.
Frida är redo att köpa hus och dom sparar för full!
:)
Ne nu ska jag nog titta me Dear John igen och äta chips och dipp mumma :D
Jag längtar redan till lördag när ja ska få träffa Annis igen wii :D


Lite lagom bra mår ja här dagen efter midsommar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0