ska man?




Åh ja vill åka mc och skjuta :D måste hitta tid för de snarast! :D



Wipp då va de Onsdag då :D Känns skönt sen när man jobbat klart onsdagen och det bara är två dagar kvar till helg :)
Jag ska nog ta på mig träningskläderna och gå ut och gå en sväng nu tänkte ja :)
Sen hem och baaada, jag skulle ju solat också men jag orkar verkligen inte de får skita i att ja är blek..
Julia hade smsat mig idag när ja vakna och fråga om jag ville ha hennes lägenhet för hon som hyr den nu ville flytta ut så fort som möjligt.
De hade ju varit rätt gott men då måste ja köpa busskort och åka buss till och från jobbet :O
Men de e de vell värt om man får bo själv? JAAA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0