Skor på inne..







Nu har ja varit hos hudlläkaren och fick utskrivet nytt shampoo och salva till hårbotten :)
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så jag kan ta en promenix ner till bum också :) sen kanske stan en sväng och handla nödvändiga saker.
Gud hur fan ska ja klara mig ja har noll kronor kvar typ :O
Får låna av mamma men då kommer min lön ta slut så fort ja får den sen den 25 bara för ja har lånat så mycket :(

Ne ja sitter här med skor på mig inne för som är så jobbiga och ta av och ja snart ska gå igen.
Men lugn mamma ja går inte runt med dom så de blir smutisgt ;)
Fredag idag wiihoo :D
Ja har nya tröjan på mig och nya skinnleginsen känner mig lite lik Mikael jackson idag ;)
När ja går så knarrar brallorna , när ja gick ner till stan undra ja va fan de va soom lät men de va ju ja själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0