Stå ut!



Titta detta va ja och Anna för ca ett och ett halvt , två år sedan :O Bleka? ;)



Ja de är vad jag behöver göra tills de blir helg!
Idag va en sjuuuukt seg dag men jag hade ändå ganska bra procent när ja plocka och packa :)
Ja fick även lite sms som ja älskar att få dom senar timmarna när ja jobbar då blir man alltid glad och tiden går fortare så Tussar fortsätt skicka ;)
Imon är det jobb som gäller igen.. Gör ja något annat än att jobbar nu? Ja de gör jag jag sover äter och dricker me!
Kanske en sväng till stan imon före jobbet och titta lite?
Fårse om ja orkar de för ja sover så pissigt nu me.. Somnar sen om ja ens kan sova då sen vaknar ja tidigt och ligger och vänder och vrider mig :/
Men men sova får man vell göra i graven antar jag..

De känns piss tråkigt att jag verkligen inte har några planer för denna veckan heller :O
Ska illafall bli kul att träffa Anna på lördag när vi jobbar<3
Men vem vill mer hitta på nått me Hanna i helgen ? (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0