Tankar..






Gud man skulle haft en data när man är ute och går för då kommer jag alltid på en massa bra att skriva om här på bloggen men så fort man sätter sig vid datan så är alla tankar som bort blåsta :/
Men några kommer ja ihåg nu iallfall..

Ja kom och tänka på förra helgen när jag va ute med mina hjärtan så va de ett tjej gäng som stått i kön till X&y och stått och pratat värsta mycket skit om Anna och hela vårat gäng.
Sen när Anna kommit närmare hade dom varit värsta falska och ropat "Hej Anna, vad fin du är " och bla bla bla,,
Vad är det för fel på tjejer? Måste man trycka ner andra för att må bra själv? Éller vart ligger problemet?
Jag själv klarar inte av att umgås med tjejer som verkligen är "tjejiga" i sättet ja klarar de verkligen inte!
orka sitta och höra på när dom pratar skit om alla dom igentligen skulle vilja va.
Erkänn istället att du är avis på tjejen/killen och skulle vilja va som den.. Tror inte du mår bättre inners inne av att ljuga ihop massa skit som inte ens stämmer?
Och jo dom tjejerna kallade oss för billiga gänget..
Fortsätt ni kalla oss de om de får er att må bättre för stunden flickor :)
Eftersom ni känner oss så bra så vet ni nog hur billiga vi är eller?
fortsätt ni och ha ett sorligt liv och prata skit om allt och alla det är bara ni som förlorar på de i längden :)

Sen prata jag med Olle idag också.
Jag är riktigt stolt över den killen nu måste jag säga :D Duktig är du!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0