Trasig.. Men så glad just nu! Men rädd!








Jag är så jävla rädd nu :O
Jag är verkligen en trasig männsika för jag blir så rädd att jag inte vet vart ja ska ta vägen när något går bra eller så som jag vill att de ska gå..
Som jag skrivit innan får ja ju typ aldrig nått ja vill ha och allt brukar gå åt helvete.
Men nu vad händer? Lägenhet har jag som ja ska flytta in i första nov sen har jag jobb just nu och det går bara på de och jag trivs jätte bra och fick förlängt när många andra fick gå hem.
Ja gillar nästan allt folk som jobbar på H&m och sånna ja trodde va otrevliga innan har visat sig va hur trevliga och goa som hellst jag är så glaaad för de för de gör verkligen att man trivs på jobbet och tiden går fort :)
´Shhiiit vad rädd jag är att de går bra med saker :O Jag är inte van vid sånt och när jag har haft såhär mycket lycka hur ska de gå sen när allt skiter sig?
Ja är konstig jag vet, men detta känns konstigt för mig :P
Trasig som sagt kan någon sy ihop mig tro?

Kan man börja nått baklänges? Nej Hanna du lyckas varken framlänges eller backlänges så sluta hoppas!
Ja de måste ja faktiskt ja blir själv bara besviken annars :/

Imon är det Freeeedag :D
Hoppas på att de händer massa myyys i helgen :)
Skjuta magnum på söndag kanske pappi? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0