vad händer igår då?


Bjuder på lite bilder sen förra helgen :)

Vi va hos Pontie först jag,Malin,Linda och Fludd och massa mer folk.
Sen så åkte vi in mot stan och Malin tog buss hem och Linda och Fludd försvann så ja och Pontie gjorde stan osäker haha ;)
Vi sjöng högt som fan på busstorget för att få igång folket gick vell sådär att få igång dom men vi kom igång själva iallfall ;)
Sen kom Ramin me så vi gick runt till typ alla krogar i hela stan tills jag blev trött i benen och bestämmde mig för att gå hem.
Men då smsa Jocke så ja gick och mötte han.
Sen kom Tommie och slänge en vattenflaska i huvudet på mig! tack för den du tusse ;)
Sen hade ja överskottsenergi hela natten typ sjukt jobbigt när man vill hitta på nått heltin och typ har sån överskottsenergi att man vill ställa sig och hoppa i sängen :P
De har ja nu me vaaaddd hääännnddeer?


Jag matar wiik.. " såja drick nu de är jätte gott" ;)


Mongo?


De e bra att de finns någon som är längre än mig! TACK Olle :D


Bråk?


De gick bra för ramin när han skulle göra en spark.. han sluta i backen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0