Wii helgen räddad :D


Ja och Sandrew hos henne sjunger lite ,, Låter nog bra,,,, ELLER?



Jaaaaa imon är de fredag wiii :D
Och jag som hade deppat över att jag inte hade något kul att se fram emot denna helgen och trodde jag skulle få sitta och uggla hemma.
Men då hade jag fått ett sms av Voccis när jag sluta och hon skrev att hon inte är i skövde denna helgen utan i Borran och om vi skulle festa :D
Wiii henne har jag inte varit med på jätte länge och gud vad ja saknat henne så de ska verkligen bli skit kul att vara med henne på lördag :D
Och imon vet jag inte va ja ska göra efter jobbet får vell smsa runt lite i min tel bok och se om nått händer :p
Sen på lördag ska ja ju jobba med Annis i Gbg de ser jag också fram emot :D
Blir nog en bra helg ändå.
Känns sjukt bra att de varit saker att göra varje helg nu sen ja kom hem då blir det mycket lättare att jobba också :)
Så... är det några heeeta singel pojkar som ska ut på lördag? ;)


Corny ,Voccis och ja.. typ för ett år sedan.. känns sjukt längesen! (Fina miner vi gör)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0