,,,




Lördag och jag ska jobba till kvart över nio.. jippi..,
Inte världens roligaste tid en lördag :/
Sen ska ja också jobba imon till klockan åtta väldigt rolig helg denna helgen (Y)
Eh de e bra pengar bara att tänka så :)
Ibland känner ja mig rätt olycklig,. Jag är lycklig i hela mitt liv hur ja lever om ja säger så de enda ja inte riktigt vet är vad ja igentligen vill jobba med.
Sen trivs ja hur bra som hellst i våran lägenhet och ja har den bästa pojken men de känns som allt ja glör blir fel :/
Jag typ sårar andra heltin utan att vilja de.
Dom jag älskar betyder verkligen mäst för mig och ja vill att dom ska må bra om ja så måste göra allt för dom så ja själv mår kasst..

Jaja denna veckan ska ja jobba på City gross och på Bageriet de ska bli kul..
Ne dax att jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0