:)





Va fan är detta! När jag är ledig och kan sova länge sågar dom utanför mitt fönser och sågar ner några jävla träd i två timmar från sju till nio! Gahh!
Jag skulle igentligen jobbat idag men Ing-marie hade skrivit fel så inget jobbande idag.
Ska va me Anna lite sen när hon gjort klart sin uppkörning :)
Sen ska ja me Mammi och sola när hon slutat jobba.
Kanske de även blir en sväng till Lotta efter de också :D
Nicko vill ändå inte hitta på nått när jag är hemma så de e lika bra att passa på att hitta på massa annat kul.
Jag har nu också boka sthlm resa :)
Och nästa helg får vi hem våran katt :)
Sen nu i helgen så ska vi ha återträff me alla ridhusmaffian :)
De ska verkligen bli skit kul att träffa alla igen...
Ne dax att fixa sig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0