Tur som faan..





Varit me Mammis idag och shoppat lte och ätit på young thai :D
De va myspys..
Snart hoppas ja på att va me Julia och Anna :)
Är så trött på att bara bli tagen för givet och få ett förlåt och sen samma jävla visa spelas om igen och de förlåtet man fick antagligen inte betydde ett skit..
Jag älskar verkligen när någon är elak mot mig..
Ja vet att ja inte heller är perfekt men va fan ja försöker iallfall och hade aldrig velat vara elak mot dig.
Boka ju en resa till sthlm idag, städa hela lägenheten igår, hämta dig mitt i natten i helgen.
Sånna saker ja inte har nått emot att göra men snälla sluta bete dig..
Sååå va bara tvungen att skriva av mig innan de koka över :P
Ut och umgås lite me regnet kanske ? Ne först ska Mammi och ja baka muffins :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0