Shopping i mitt hjärta ;)

Heej heej i stugan, nu ligger ja helt uslagen i soffan som är helt jävla äcklig av katthår, ja bytte överdraget på soffan till rött istället för vit men de va ju ingen förjävla bRa ide för nu drar den åt sig hår! Jaja jag har iallfall vart duktig nu på morgonen , ja drog på mig träningskläderna och gick en sväng i en jäkla fart sen gick ja till solariet och sola lite sen gick ja hem och nu ligger ja här helt slut. Men de e bara upp och hoppa snart igen och börja städa för de ser förjävligt ut här :O sen när ja har vart så duktig tänkte ja köra en sväng i knalleland och pröva brallor på gina :) har redan shoppat massa från internet igår men ja hitta inte allt ja ville ha. Igår va ja och Nicko en sväng i herrljunga på stay hard. Ja hitta ett par brallor i skinn me stretch på sidorna som ja köpte :) sen väntar ja packet med fjäderörhängen som ja redan har fast en annan färg, halspäls, två klänningar och en mag t-shirt:) och ikväll ska ja ut och äta med Linda :) och på måndag slutar min semester och jobbet börjar igen:/ men då ska ja blrja träna riktigt! Ska prova på sportlife och hoppas att ja gillart :) ne disken kallar. Madamme och missjö korven är dö ;) Ps. Ännu ett inlägg från mobilen därför inga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0