Ångest har fått en ny innebörd.

Alltså ja har alltid vart den som
Mått dåligt ytligt om man säger så. Vart typ att man har en dålig dag eller deppig för att kompisarna sviker eller att man bara inte vet va man vill
Med livet. Nu har de mer blivit så att ja får ett tryck i magen som gå upp mot bröstet de känns typ som någon sitter på mitt bröst och jag får sjukt svårt att andas. Och magen gör ont och min kropp blir orolig och känner mig ledsen så man bara vill gråta. Ja vet också att jag har de mycket bättre än andra folk och försöker tänka och va glad för de ja har men denna ångest har blivit för stor. Ja vet inte vad man ska göra med den och hur man ska bli av med den. För den drar ner mig som människa och ja vill intea leva så. Någon som har bra tips förutom psykolog vad man kan göra? Mina problem
Är att jag har sämt självförtroende , jag kan aldrig titta på mig själv och va nöjd med mig, ja vill att alla andra ska va nöjda med mig och gör allt för att försöka göra alla glada, jag slutar tänka på mig själv och vad jag igentligen vill och vad som
Är bra för mig. Jag kan aldrig tro att någon kan tycka om
Mig och om någon annan tjej börjar skriva eller flörta till sen jag är med är de enda ja kan tänka på ( varför va kvar med mig när han kan få henne. ) ja vill bara må bra, gilla mig själv och kunna tänka att han ska fan va glad att han är med mig ingen är bättre än mig. Dom flesta problem ligger ju i en själv och ja vill verkligen gå in för att få
Mig själv att må bra nu. Tänker på om de kanske blir bättre om man åker iväg och få lite sol på sig de ska ju va bra för deppritioner men de e så typiskt mig att bara fly från problemet istället för att ta tag i det. Hoppas domhar svart på mina frågor på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla Älskling <3 <3

2011-12-18 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0