Dop för love!!

Nu lägger ja all min tid och kraft på att va med på loves dop. Det ska bli mysigt och bra att försöka tänka på något annat. Tusse får va hos mamma och pappa sålänge så han slipper va själv och får umgås me någon som inte lipar ögonen ur sig. Sen funderar ja på om ja tvångs besöka linda me :P ne ryck upp mig nu och kör vidare. Bygg upp och bygg nytt. Ja måste bygga upp mig själv igen komma tillbaka till mig själv den jag va innan i sättet. Linda säger alltid att ja va den gladaste hon träffat och så är inte fallet nu. Sen har jag även fått sjukt svårt att prata
Med folk de känns som jag fått en släng av social fobi och det är verkligen hemskt. Ja har haft ångest för de varje dag nu ja kan typ inte börja prata me någon och har svårt att föra ett samtal även att ens prata tillbaka om någon prata med mig. Detta har ja haft sån sjuk ångest för och verkligen mår dåligt av de men inte sagt de till någon. Den enda ja känner att ja kunnat va mig själv med och pratat normalt är nicko
Men nu är han försvunnen och det är dax att ta tag i detta. Igår bröt jag ihop mer när någon sa nått elak och träffa mitt i min ömma punkt , därför tar ja så illa vid
Mig vid det och de känns som om man påpekar det är man ute efter att sänka
Mig till botten och de gjorde du. Men som sagt dax att ta tag i det. Jag har alltid haft svårt att prata med folk i högstadiet och gymnasiet men sen blev de bättre och nu har d blivit värre igen.Ne nu ska ja umgås
Me mamma och pappa innan ja åker och hämtar andrea och vi brummar vidare till dopet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0