Duktig

Nu känner ja mig sjukt duktig jag tvättar och har nu städat hela lägenheten, dax att börja fixa sig sen ska ja med mammi och köpa lite saker :). Imon är det nyår :) ett nytt år och dax att ta tag i livet med nya tag. Jag ska nog inte direkt fira nyår. Jag vill göra mig fin och så men ja vill inte supa mig redlös och sen inte komma ihåg eller bara ångra allt man gjorde. Det var meningen att jag skulle vart hos Linda förs och ätit och sen åkt vidare till någon fest. Men de blir inte av nu eftersom vi inte är vänner längre. Jag skriver om det öppet här i bloggen nu för ja känner att det är inget att gömma under stolen direkt. Vi är inte vänner för hon börja dejta mitt ex. Visst många tycker inte de är
Så farligt. Ja hade nog inte heller tyckt de om dom strulat eller bara legat men dejta är seriöst och hur många andra killar finns de inte i världen atg välja på? Jaja så där är de varför vi inte är vänner längre. Så nu är de dax att planera in ett annat nyårs firande. Ja vet inte riktigt än vad ja ska göra men ja vill ändå träffa några vänner lite så ja funderar på att ta och köra en sväng till ramin och hälsa på dom lite sen åker ja nog vidare ner till stan för att fira tolv slaget med Nicko och Marianne. Kunde vart kul om
Även min syster hängt me. Får nog titta upp lite mer idag hur planerna ser ut:) jaja dax att fixa sig och träffa mammi. Kanske lägger upp en bild sen när ja fixat klart mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0