Hatar min katt idag.

Fy fan villken jävla natt!! Ja hade tråkigt så ja gick och la mig tidigt. Men då börja vädret spåra ur. De åska och hagla och blåste och regna. Sen kom tusse in och bet mig i benen och i fötterna så ja slängde ut han och stängde dörren. Sen blev vädret ännu värrr. Sen fick ja typ sms på sms som ja vaknade av och när ja äntligen somnat till hör ja tusse stå utanför dörren och jama högt som fan och försöka gräva sig igenom dörren. Så ja får släppa in han men då blev han ännu värre jama och försökte hoppa in i gadroberna. Så ja får stänga ut han igen! Sen måste ja på toa sen har ja 40 min på mig att sova innan ja ska upp och jobba. Och min bil är ju på verkstad så vi skulle åkt me Emelie idag. Men hon blev sjuk så helt plötsligt kommer vi inte till jobbet. Så nu som tur va kan vi åka med Jossans mamma men nu blir vi typ 1 och en halv timma försenade. Och då måste vi nog jobba in de villket ja inte kan igentligen:/ bra dag idag:P en bra sak är vell att vi ska se lucia på jobbet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0