Köpt lite

Tjosan i trosan! Idag är de ingen bra dag inte ja saknar mina riktiga vänner och vill ha en pojke som vill va med mig och ställer upp. Men men ja är ju bara 22 år än va kan ja begära ;)
Som tur är va ja med mammi lite efter jobbet idag och hon gjorde min dag bättre och nu kom ja hem till min tuss hemma och han gjorde den me bättre 👍. Malin när ska vi synas? Aja i villket fall så åkte ja och mammis till stan en sväng där ja köpte dop present till love ( jag ska på loves dop imon :) ) sen köpte ja en tan servett som några har sagt va bra så vi får vell se om den funkar nu :) köpte även godis för kvällen som ja ska äta till idol finalen . Åhhh ja köpte världens sötaste lilla jul stjärna me så söööt me glitter på <3 allt som har glitter på blir ja typ kär i för er som inte visste d haha. Lägger upp lite bilder på blomman, servetterna, hur ja såg ut idag och på tusse som sagt. Ha en bra fredag kväll folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0