Börjar närma sig :)





Thailand förra året <3

Idag har jag varit på City gross i skara och jobbat för att lära mig allt innan det öppnar här.
De känndes inte så jätte nödvändigt eftersom jag typ kunde allt i kassan men de va kul att få lära sig självscanningen men de va typ inga kunder i den så ja får hoppas ja kommer ihåg de nästa vecka :)
Men fy hon sa till mig att ja skulle va där kvart över sju halv åtta i morse när vi skulle åka och hon hade sagt fel på en och en halv timma så ja satt där och vänta och frös ihjäl så idag har ja typ aldrig fått upp värmen ja mår piss och fryyyser nu!
Hoppas ja blir varm snart!
Imon ska ja på säkerhetsutbildning heladagen så de blir inte tid för att göra nått annat.
Hoppas på att ja hinner sola i villket fall :)
Dax att börja sola upp huden för Thailand nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0