Måndag igen..



Linda fixa hjärtan :)



Jaha då va de måndg igen ..
Jag ska snart börja jobba och känner på mig att denna dagen inte blir alltför rolig när Ida ligger hemma med feber :/
På ons ska ja till city gross och skriva på kontrakt sen på fredag ska ja på utbildning i jönköping så de blir bara fyra dagars arbete på H&m denna veckan.
Känns väldigt tråkigt att sluta på H&m eftersom jag trivs där väldigt bra.
Men ma måste ju ta chansen att kunna få fast arbete och jobba inom handel vilket jag vill.
Får vell se om vi får lägenhet snart också :)
Gud vad jag måste sola nu .. det är sjukt vad blek man blir snabbt :/
Dax att börja bygga upp färgen innan thailand så man inte bränner sig när man är där.
Jobbade med Linda  lördags också de va sjukt kul att träffa henne igen sen gick vi i knalleland lite :)


Ja fick den stora äran att göra semmlor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0