På skrivet :)



Söta trosor ja köpte :D Malin tyckte dom va jätte töntiga men ja tycker som va sjukt söta :D


Passa sig för alla <3 dag ;)

Fy fan för att gå upp klockan åtta när man slutar jobba klockan tolv ..
Men ja åkte till City Gross och skrev på papper och pröva ut mina kläder jag ska ha.
Så nu har jag två dagar kvar på H&m sen börjar ja på CG istället.
De känns skit bra och ändå väldigt läskigt.
För jag får ju inte alls i närheten av vad ja fick i lön innan och ja har bara 20 tim än så länge.
Jaja bara att försöka och våga och hoppas på det bästa :)

Och igår va ja och shoppa med Malin de va mysigt att va me henne.
Ja fxa även mina bryn och sen åt vi mc donkan mumma :D
Jobbdagen va helt förjävlig fan va sakta den gick :8
Hoppas de går bättre idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0