Tankar..


Förvirrad av allt :O


Fick ett glatt besked idag men de ger också mycket tankar.
Kommer de funka , Kommer ja bli pank, Är de värt att lämna de andra?
Men man måste vell våga leva och ta risker för att nå det man vill nå så nu får ja köra :)
Men varör är ja så nervös och har en klump i magen för? :(
Bara för alla tala om för mig " Är de verkligen bra?"
Ne nu orkar ja inte tänka mer, eller jo de måste ja för ja har fått massa papper från läkaren som ja ska fylla i inna ja hämtar ut min nya medicin för håret.
Jobbigt jobbigt, sen blir de till att laga mat och jobba... Kul dag detta ;)
Men i min är de äntligen FREDAG! Då ska ja få träffa mitt hjärta och mysa :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0