Wiiii :D





Några av dom bästa :D


Nu är jag hemma hos Mamma och Pappa och bakar :D
As kul är de, detta får bli min nya hobby nu när ja kommer va ledig massa och Nicko jobbar ..
Tror han blir glad om han kommer hem och ja har bakat massa ;) haha.
Ja har bakat chokladkakor ,Äppelmuffins och nu sitter jag och väntar på att sockerkakan ska bli klar i ugnen.
Gud va duktig ja känner mig ;)
Några kakor blev lite misslyckade dom va nog för tjocka så dom är lite mjuka men ja tycker de e gott:D
Får la se om dom andra spyr eller inte ;)
Min Sista dag på H&m idag me.
Känns inte så bra :/ när ja vet att ja kommer tjäna mindre på de andra stället och inte träffa alla goa folk lika mycket längre.
Men som sagt ja måste ta alla chanser till att kunna få ett heltidsjobb och de e ju inom handel ja vill jobba.
idag kommer äntligen Ida också :D Ja tror inte stakarn är frisk än heller hon kommer bara för de e min sista dag, söt hon är!
Ne nu får ja återgå till mitt bakande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0