Lördag..



söta vi va ;) Mitt vanliga hår va även fint (Y)




Yooo!
Nu har ja varit och solat lite, De behövs verkligen för när min arm är jämte Nickos arm så är ja albino :O
Snart ska ja lägga mig i ett bad och bara slappa :)
Sen måste ja hem och sätta i löshår för kvällen haha.
Ja har ju panik nu för Ida tog ur mitt löshår och de hade slitit av hela skiten så ja har så kort hår till axlarna och när ja satte i de va de ändå till brösten :O
Men de får bli naturlig på veckorna och fake på helgerna ;)
Ikväll skulle ja igentligen på förfest till David men dom hade något annan förfest nu istället så ja tror de blir så att att ja,Jossan,Tony och Nicko sitter och dricker lite vin och spelar nått spel och sen får vi se om ja sugen på att gå ut :)
Just nu är ja inte de när de e sånt jävla piss väder :/
Vi skulle äta på jensen idag me men får vell se om de blir av eller om de får bli imon istället :)
Ne nu kallar badkaret :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0