Åhh underbart!

Ojojoj villken underbar dag jag haft :D Idag va ja riktigt glad och sluta tänka på alla bekymmer. Jag anna och love åkte en sväng till falkenberg och hälsa på gits gård där vi satt och fika och tjöta me Anna och Viggo ett tag. Vi känner hela familjen spång för när jag och anna va små skötte vi deras hästar så git kalla oss hennnes extra barn och anna hennes dotter blev som våran stora syster. De va super mysigt att va där och hälsa på idag och hela gården har blivit så himmla fin! När man kommer dit mår man jenast bra Och de är så mysigt där att ja vill ta me min familj dit och bara va! Iallfall vi gick sedan till hästarna och ja träffa min lovli Flinta åhh har saknat henne så!! Sen åkte vi hem i mörkret. Ja och Anna har skrattar såå mycket idag! Vi har alltid sjukt kul när vi umgås! Tack för du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0