Godmorgon världen.

Fy ja kunde inte sova i morse ja har legat och vridigt och vänt mig och tänkt och bara velat sova bort tankarna. Tror mi kropp mÅr jävligt kasst av att ja nu de senaste levt lycklig några dagar sen fått höra saker som gjort att deinte alls vart värt att va lycklig inna och så har de hållt på. Jag mår illa baraja tänker på mat om ja äter äter ja lite sen ka ja bara äta skit om ja väl ska äta. Sen har ja ont i huvudet varjedag. Mår illa. Och de känns som ja kan börja gråta när som hellst bara sådär. Idag när ja vakna kännde ja bara en stoor klump i hela magen som går upp i halsen och gör mig illamående och huvudet sprängs snart. De blir ju inte bättre av att d är massa fenovering i mitt hus så de låter i hela lägenheten! Klaga klaga. Ja vet att ja klagar sjukt mycket men ja har ingen att prata med då måste ja iallafallfå skriva ut det. Det är så svårt att hitta någon att prata me antingen känner man att man inte vill prata me den för den bfyr sig inte eller Att den andra inte förstår eller vill förstå . Ne nu orkar ja inte skriva mer tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0