Hallllllooooll

Hallo hallo alla glada barn. Idag sitter jag hemma hos mamma och pappa och tittar idol och umgås. Snart ska ja hem Till min älskade tusse boll och mysa och titta one tree hill :D men ja vill inte titta för ja har bara 4 program kvar och vill inte att de ska ta slut. Idag sov ja och nicko till tolv sen gick ja upp och åkte och köpte nybakat bröd på ett bageri as gott sen när vi ätit frulle gick vi och la osa igen . Lite slappa lediga dagar vi har :P Ja får annars panik när ja inte gör nått när ja är ledig och väl kan göra nått, men i detta mörker känns allt bara tråkigt :O så sen när ja börjar jobba är de vell bara istället att jobba ihop massa pengar i dessa tråkiga tider. Är även väldigt osäker på villka som Är mina riktiga vänner, alltid när man tror de är en bra vän bevisar den motsattsen, och visst alla kan göra fel men när ja gör de ber ja om ursäkt. Och jag undrar lite när Man får tillbaka allt de man ger? Jag känner de att ja är en sånn som Alltid finns där och ställer upp till 100 när man behöver mig. MEN sen när ja själv har det jobbigt finns de ingen där för mig :/ jaja ensam är stark. Min lovli boy har rakat av sitt hår me och fått glasögon hihi söto <3 Och ja va me anna igår de va hur skönt som hellst gud va ja saknat henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0