Hej i natten..


såhär ser ja ut nu ;)


Nu skriver ja här igen.
Det är nästan rekord va ja skrivit mycket idag.
Men de e bara för idag har ja haft på datan som ja typ aldrig har annars.
Jag har tittat klart på One tree hill s 8 och jag blir så lycklig av den serien, Jag vet helt sjukt att man kan bli lycklig av en serie men så är de iallfall.
Det får mig att vilja ha ett så bra liv som dom i serien visst de går piss för alla i serien också men dom jobbar sig igenom de och följer sina drömmar tills dom nått dit.
Jag vill också ha en dröm och verkligen jobba för den och sedan känna känslan när man lyckas med den så jävla underbart de måste va.!
Min dröm är ju ändå att öppna eget och jag måste verkligen försöka med de.
Jag känner de nu att ja borde försöka för ja kan ju inte veta hur de går inna ja försökt.
Något som jag också verkligen vill göra som inte så många vet om att ja vill göra är att skriva en bok.
Det kan man ju iochförsig börja göra på fritiden men jag är rädd att ja har fördåligt tålamod för att vänta ut den och skriva klart den och med min stavning hade det nog bara slutat i kaos.
Men alltid när jag va yngre och gick i skolan så sa alltid mina föräldrar att jag va väldigt bra på att skriva bra ( jag vet inte om dom sa de för att dom just är mina föräldrar, eller för att jag verkligen va bra dock)
Och varjegång på svenskan när alla suckade så fort vi skulle skriva en novell eller en saga blev jag överlycklig och tänkte att ja ville ta hem den och skriva på den hemma. ( Jag sa ju inte de till mina vänner dock för då hade ja ju verkat som värsta tönten ;) )
Även när jag känner mig ledsen och inte orkar göra nått annat mår jag alltid bättre av att skriva av mig.( att skriva gör det hela minder jobbigt på något sätt)
Det är därför de blir väldigt mycket negativt här, just för jag skriver av mig här på bloggen.

Hur gör man ens för att skriva en bok? kan man skriva den sen lämna den till någon som kollar igenom den och hjälper en att få den bättre? hur får man sen någon att göra de till en bok som säljs i affärer?
Ja har bara sett hur sånt går till på filmer och där är dom ju alltid rika och kan betala för att tillverka sin egen bok :P

Ne nu ska jag titta ännu en film som jag har hört är sorglig men ibland behöver man titta på sånna för att uppskatta livet och verkligen få en kick i röven att göra något av sitt liv.

Ojoj vad jag har skrivit nu om massa funderingar :P
Jaja villket knäppo jag är men de va skönt att skriva lite nu igen :)
Godnatt ni som ska sova :)
<3


Min nya tröja och mitt korta hår och min älskade mobil som snart kommer få begravas..

Ps: Jag saknar att läsa böker som satan.. Tur att ja börjar jobba snart igen då så ja får lyssna böcker istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0