Lycklig?





Halloo hallo halloo halloo!
idag är jag ledig för ja va standby på jobbet rätt gött faktiskt :)
nu har ja tittat de sista avsnittet på One tree hill och ska snart upp och fixa mig för nja tänkte gå i stan en sväng och hämta ut ett paket från Maxi :)
De ser ut att va fint väder så ja tänkte gå lite :D
Mina funderingar är varför kan man aldrig få tro att allt är bra för en själv med förhålland jobb och skit?
Nu hár ja gått runt och berättat hur lycklig ja är och hur bra vi har de nu och bla bla varför kan de inte bara fortsätta så?
ja blir så jävla ledsen!
Och nästan alla dom omkring mig har de så jobbigt nu så de får mig att känna att allt kunde varit värre så sluta tyck synd om dig själv och hjälp dom som behöver hjälp istället!
Någon gång i livet kanske någon hjälper mig ,ja har ju ändå några år på mig kvar :)
Försöker tänka possitivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0