Är så jäkla glad på detta!







Herregud idag ringde de på min mobil när jag jobbade och de sas att jag skulle och träffa milla för att få veta hur de gick med fastanställningen.
När jag kom in så prata hon mycket om hur dom hade valt och mycket runt omkring,
Jag kunde inte riktigt koncentrera mig för jag va nervös och ville veta, Dock visste ja ju nästan att ja inte skulle få de.
SÅ de kom som en chock när hon sa " så ja vill erbjuda dig ett nytt jobb" JA FICK FAST!!
Så jävla underbart och så jävla glad jag varit idag helt sjukt.
Känns som en börda lättat från mina axlar helt plötsligt gaaahhh Tack tack tack tack!! :d
ALLTSÅ DE GÅr inte beskriva me ord hur glad jag är!
Ne nu ska ja dusha och fixa mig för att imon va lite fräshare till jobbet för idag såg ja förjäklig ut rent ut sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0