MÅNDAGENSSSSS






Hej hej dagboken ;)
Inget om någon anställning idag antingen får vi säkert veta på fredag eller måndag så dom kan dra ut på de så länge som möjligt :S
Jaja jag va iallfall nere i stan efter ja slutat och va hos tandis och titta va de skulle kosta och bleka mina tänder. Och eftersom jag har proteser fram måste ja byta ut dom om ja ska bleka så de skulle allt som allt gå på 6500 kr.. ja hade tyck de hade vart ok om de " bara" va 3500 som de skulle kosta att bleka men dom jävla proteserna skulle förstöra me :/
Sen efter tandis va ja och åt med Nicko.
Jag hade igentligen velat äta på resturang men de fick bli borås kebab istället .. men de fick duga för idag.
Agnes - Nicole från hollywood fruar va i stan samtidigt som oss men vi såg henne dock inte.
Men min lilla fundering är varför åker man och hälsar på i Borås nu? Kom på sommaren istället när de är fint här.

På jobbet gick de bra dagen gick rätt fort idag.
Men snart tänkte ja lyssna på twilight fyra på jobbet nu innan filmen kommer ut :)
Ett tips för er som får  lyssna musik på jobbet..
Lyssna massa böker och hellst alla twilight böcker..
Tiden bara rinner iväg.

Ne nu har jag inget mer att skriva än att ja ska ha filmkväll här i min ensamhet eller ah ja har ju min älsklings tuss me :D
Hööööörrrrsss....



Såhär porrig är ja nu i min onepiece och inget löshår :P
Man får se ut så när man är själv hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0