Tur

Nemen hallå hallå! Nu ligger ja här i min nybäddade säng me Tusse bitande i benen. Detta är en sånn dag ja har börjat få lite förhoppningar men ja ändå vet att de inte kommer att hända. Som ja skrivit här tusen gr inna. Så är inte ja direkt en tjej som brukar va med om tur eller flyt utan de ja får får ja oftast kämpamig till med blod svett och tårar men även då brukar ja inte få som ja vill. Denna veckan ska dom gå ut med villka som får fast på h&m. Jag har sökt de och de skulle typ va min högsta önskan och få de och ja har kämpat som en gnu för de. Men ja känner på mig att ja inte får de, som ja sa tilljulia att ja är typ 99 % säker på att ja inte får de och de gör mig ledsen. Och idag fick ja även veta att om ja vill får ja gärna ha Flinra min ögonstens häst på foder. Ja börjasköta henne när ja vaca 12 år och saknar henne otoligt så de e typ en dröm som slår in. Men allt hänger ju ihop med jobb. Så snälla snälla du som brukar bestämma min otur! Kan ja inte få önska mig detta i födelsedagspresent? Ja fyller faktiskt år på fredag! Ne nu får ja ge upp och sova lite. Åter kommer med svar fast ja redan vet vad svaret är:/ ps ja tycker om en kille sjukt mööö! Och denna helgen har vart en riktigt mys helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0