Ännu en gång sjuk..




Blää idag är ja riktigt jäkla sjuk.
Jag har tappat rösten har feber och är snorig och täppt ( mer än vanligt;) )
Jag tänkte gå till jobbet idag, jag gick upp och sminka mig och bara på att stå att sminka mig blev ja helt slut och svettades som en gris.
Så ja hade nog inte ens klarat att stå och boka idag.
Dock kan ja inte va sjuk igentligen för jag har sökt fast på H&m och dom tittar hur mycket man varit sjuk.

I helgen mådde ja inte heller allt för bra men i lördags städa vi hela lägenheten och satte upp lampa i hallen och pappa skruva fast barbordet ordentligt och olja de sen städa mamma in i minsta vrå så nu känns de som ja bor på ett hotell typ.
Jag bytte klädsel på soffan igen och köpte nya kuddar, matta,hylla,låda till vardags rummet.
Nu är de bara lite krimskrams kvar och gardiner jag inte hitta någonstans.
Jag vill ha sånna ja har i köket även i sotarummet men de fanns ingenstans.
Ne nu ska ja dö lite i soffan och titta på Whater for elephanst eller hur de stavas.
Jag ska försöka slänga upp lite bilder på lägenheten me :)
Och så har ja kommit på ett projekt ja vill börja me också,
Nu fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0