Hejdå

Här ligger ja och gråter ögonen ur mig ( ja ljuger inte) Har ni någon gång älskat någon som inte älskar er tillbaka? Som bara behandlar en sämmre och sämmre för varje dag? Som skulle skita i om du dog inuti för du älska han så och för varje sak han sket dig bara gick längre och längre ner i skiten. Alltså om ja ska va ärlig nu har ja nog aldrig mått såhär dålig, och en människa har aldrig skadat mig såhär mycket så de känns som ja är sliten i sycken och bra vill dö. Ja är nere på botten och han ja älska är typ uppe på molnen och svävar och bryr sig inte ett skit? Varför ska ja igentligen bry mig? Ne de ska ja inte men ja älskar han så sjukt mycket att de gör ont i varje muskel och sena som finns i hela kroppen. Ja hatar mig själv för att ha gått på hans spel. Ja vill bara skrika för att få ut allt men de går inte, Ja är sårad för livet och detta kommer inte funka att leva vidare med. Ja ville leva mitt liv med han , bli gammal me han, skaffa barn me han, bo i hus me han, ja ville att han skulle va mitt framtida liv. Ja vill inte mer ja är slut som människa och vill ge upp allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0