Ons..






Ja har beslutsångest om jag orkar åka och titta gardiner före jobbet eller om ja ska göra de någon annan dag.
Jag ser ju inte allt för fräsh ut så man kanske ska passa på att fixa sig lite mer idag villket man aldrig hinner göra när man börjar jobba sex på morgonen annars.
Sen har ja fixat Veronika maggios album nu som ja ska lyssna på ikväll när ja jobbar:)

Dax att tjäna massa pengar så ja någongång kan åka iväg som jag vill, även om ingen vill me ska ja fan till usa!

Fan va ja hosta inatt när ja skulle sova :( Bläää och sen när jag vakna imorse så va ja helt svettig och börja hosta som satna igen :(
Men då kom Tusse in och försökte trösta mig eller hjälpa mig, Tror inte den finns en sötare katt <3
och på tal om nått helt annat! Så vill ja ha långt hår nu!


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill till USA!!!

2011-09-24 @ 03:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0