Bildbomb

tjooo.
Nu har ja beställt lite nytt löshår :) ska pröva vågigt hår nu och se om de blir fint :D
Tycker de ser så fint ut på alla andra.
Mitt Hår har ju växt lite men ja vill ha lååångt..
Innan hade ja ju typ pott frisyr nu ser de ut såhär.


Känns ändå rätt gott för et år sen va de till axlarna typ :/

Ja vill shoppa massa sakerhar ju köpt mycket byxor och så men inga tröjor :/
jaja nu kommer de upp en liten bild bomb.
Vi va ju på luckasz 25 års fest i lördags hade väldigt trevligt :)
Malin tog lite bilder.
Malin som nu mera är min tvillingsyster enligt alla :P
Bara för vi har färgat håret äör vi tydligen jätte lika nu?


systeryster <3



När vi sjunger för födelsedagsbarnet  :)


sånn vacker tårt mössa ja fick på mig :P


Pratar i tel? där är även snygg mössan igen..



cp i kreta.



Soool <3


poolen


slappo,,




Ja och mitt hjärta när de va hejdåfest för Oscar.



innan utgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0