:)

Nu har ja försökt ladda över en ljudbok till min ipod men de lägger sig och blir helt mongo så ja fick lägga in den på mobilen istället. har ja sagt att ja älskar min mobil ;)
Imon är de äntligen fredag :D åh vad ja älskar helg när man får sova lite längre.
alltså det är hlet sjukt vad mycket jag längtar till den 4 de juni nu hoppas tiden går snabbt :D
Vi får även lön nästa vecka den är sjukt efterlängtad :D ja vill shoppa massa massa massa vill ha massa snygga kläder me nått extra :) Nått som inte alla andra också har.

vill också säga att det är sjukt hur blind man blir när man blir kär :O
Jag står och ser på hur blinda alla blir och ja har själv varit i de blinda.
sånnt man annars hatar och aldrig hade tyckt va okej står man plötsligt ut med och får i huvudet till att det är ens eget fel att den andra är eller gör som den gör.
Ne fy kärleken alltså den kan va lovli men de är också mycket svårt.
Man får verkligen jobba med ett förhållande om man vill att det ska hålla , Men det är de värt om de är en bra person och man känner att man kan få ett bra liv ihop :)


Va rund ja va i ansiktet här :) Alltid kul att titta gammla bilder.


Malin,Anna och jag på en midsommarafton :) Mina hjärtan.


De kännd som de va 100 år sen ja va blond men de va ju inte så längesedan ändå :)


Nyår i Sthlm me goa gänget :)


Ja och min Älskade bästavän som ja längtar ihjäl mig efter.

Tack alla vänner och Familjen för ni är bäst hade inte klarat mig utan er <3


Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack själv Hanni du är BÄÄÄÄÄST:)

2012-04-20 @ 15:19:00
Postat av: Tess

Va konstigt det känns att se dej i ljust hår! Känns som

Du alltid vart mörkhårig :D haha

PUSS!

2012-04-22 @ 18:03:03
URL: http://Thereselonnesjo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0