framtiden

http://www.youtube.com/watch?v=RiSfTyrvJlg&feature=youtube_gdata_player <\3 lyssnar på denna sjukt bra låten och tårar na börjar rinna. men inte så hysteriskt som det gjort innan utan nu är det mer gladje tårar .. ja vet inte ja har ett bättre tänk nu. man måste släppa det man älskar fritt och kommer de tillbaka älskar de dig lika mycket och gör det inte de så var det inte meningen. även om ja helatiden hoppas på mycket vet ja nu också att de antaggligen inte kommer hända och det är okej för mig även om de känns ledsamt och lite jobbigt. ja har lärt mig att acceptera det men ändå hoppas att ja själv hittar någon som har så starka känslor till mig någon dag när ja läkt klart :)ne detta får avsluta denna dagen sov gott mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0