Gött

Fan då ja hade ju skrivit ett inlägg men de laddades inte upp :O idag har ja och liza vart själva i vårt gäng om man säger så på jobbet. men vi hade kul ändå va dock sjuuukt trötta båda två. efterjobbet hämta ja emelie och vi åkte och fixa i stallet och prata sen käka glass nom nom. sen hängde ja me malin när hon övningskörde. Duktig flicka! Efter de så kom malin och mammi och fika hos mig och ja fixa 4 matlådor :) en mysig dag. jag måste säga att ja är jäkligt solt över mig själv hur ja lyckas förvandla mitt betende så som ja vill va:) känna väldigt skönt att släppa allt hat och bara kunna va glad och hjälpa till utan att få panik ångest över allt.:) så creed til mic själv faktiskt ( de är nog första gången ja känner så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0