Håååår

Ja börjar inlägget med en skämt komentar susanna sa förra veckan " vi har alla vart med om skiten men de gäller bara att ro båten åt rätt håll' vi pratade just om kärlek och sviniga killar och svikande förhållanden. och ja tycker de va rätt smart sagt faktiskt för de stämmer ju :D idag har ja plockat hela dagen för ja ville röra på mig. de va gött men imon står ja nog och bokar igen:D vi skulle haft myskväll hos mig ikväll ja och tjejerna men sen kom.de massa imellan så de får bli nästa vecka. men imon så ska nog anna me mig till stallet för emelie är iväg över helgen. jag saknar min annis :D ska bli myspys. idag borta ja flinta länge så lite av hennes överblivna päls försvann fy fan va hon fäller inte blir de bättre av att tusse fäller lika mycket här hemma så ja tog och borsta han me de blev hår i hela lägenheten så ja va tvungen att dammsuga och bada av mig allt håt sen :P så kul dag har ja haft haha. ne men de har faktiskt vart en bra dag idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0