Känslor

Idag har de vart en glad dag på jobbet:) vi skoja och skratta en massa och de är så dagarna ska vara tycker ja:D sen åkte ja och Emelie och shoppa sjukt roliga saker på granngården (eller inte) ;) sen brumma vi vidare till stallet och ja skritta ut på Flint barbacka och emelie gick me de är så mysigt man får glömma omvärlden och alla problem lite när man kommer ut i naturen med underbaraste ponnyn:) hade även lite tjaffs med N över sms idag. För ja vill inte att han ska behandla andra likadant som han behandlat mig även om tjejen inte är min favvo så tycker ja inte det är okej att säga att man älskar och saknar mig menas man sedan har på g och träffar någon annan. varför dträffa någon annan då?eller varför bara inte försöka gå vidare själv först och prata ut med mig? Eller varför allt är la en bra fråga:P varför ja väljer att skriva om det här är bara för att ja orkar inte va snäll mot någon mer som bara verkar vilja mig illa och ja vill inte att någon ska behöva va me om de ja vart me om. MEN de fick inte förstöra min dag :) philip skulle igentligen kommit förbi stallet idag men ja kännde att ja inte hann de så nu ska ja bara götta mig och ha myskväll:D hare gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0