Kärlek trogen..

Tänkte passa på att skriva här när jag ändå är inne på datan och ska ladda in en ny bok på mobilen.
Jag har inte kunnat skriva för de har inte funkat att blogga alls från mobilen :(
Men de är som vanligt ja jobbar och står i och imon är de fredag :) Dock vet ja inte om de blir övertid på lördag eller inte så vi får vell se hur lång helg ja får :P
Jag har kommit på att när jag är kär i någon och tillsammans me någon så tycker ja typ inga andra killar är fina och känner inte ens mig sugen på att titta på andra eller flört.
Visst de låter vell rätt uppenbart men annars brukar man ju tycka folk är snygga även om man är kär i någon.
Men ja kan verkligen inte de.
Det är först nu ja känner att ja kan börja titta åt andra igen.
Känns skummt men de e la bra de annars hade ja la fått tvinga mig tycka någon va snygg ;)
Haha ne men när ja är me någon är ja verkligen till de me 100% därför ja hatar att bara leka me någon för då är ja hellre själv än att bara ha nått man slösar massa tid på.
Jaja jag va tvungen att skriva de för ja tänkte på de idag när ja åkte hem från stallet haha..
Ne nu måste ja trycka i mig pannkakor för ja har gjort matlåda men de blrv över. sen har ja vart i stallet och tvättat och hängt upp allt i lägenheten och fixat i min gadrob och diskat. Nu ska ja dammsuga och torka av här.
Fan va trött ja är men de måste göras ja hatar att ha de äcklig och tusse är rätt bra på att skita ner :P
På lördag ska ja ha förfest för massa tjejkompisar me vi kommer bli många så ja hoppas alla får plats och sitta haha :P


städ Hanna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0