lek

Ne nu har ja ett litet problem här.:P ja somna ju innan i en timma efter stallet och nu vill ja sova för ja har ändå inget annat att göra men nu går de ju inte bara för de. men gud va tur att de funka att skriva i bloggen över mobilen då ;) ja har beslutsångest om övertiden på lördag. de skulle va sjukt gött me dom pengarna men sen vet ja inte om ja hinner med allt :O ja och lovisa ska va me varandra innan festen på lördag och då ska vi köpa pplastmuggar och så sen måste ja städa av lite lätt me ochbtill stallet och fixa mig hinner ja allt detta tro?!:O eh ja får se imon hur ja gör :P imon ska ja och mammi och shoppa wii shitt va shopping sugen ja är :D efter ja har haft ett nytt plagg typ två gånger blir ja trött på de så d gäller att uppdatera ;) men mina fyra gadrober är.rätt fulla nu :P när ja och Nicko bodde ihop hade han en gadrob som knappt va fylld och mina va proppade. de är lite skillnad på killar och tjejer me de :P ;e nu skriver ja bara massa skit så nu får ja tvinga mig själv att sova för imon ska vi släppa ut hästarna innan jobbet. Natti nat ti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0