piss

idag har det tyvär varit en pissig dag för mig.
Ja har tänkt mycket villket jag inte vill göra men ändå gör ja de.
Jag känner forfarande att det är jobbigt allt som händer i mitt liv.
Visst går de framåt men när de går ett steg framåt kan nåsta dag vara 50 tillbaka och man blir så jäkla frustrerad.
Kan ja inte bara få må bra nu och sluta bry mig? Bara kunna va lycklig för mig själv.
Känns inte direkt som ja vill prata med någon om det heller för de känns bara som ja tjatar om det helatiden och ältar och aldrig kommer förbi något villket jag verkligen vill.
Jag är också så mycket skörare än va ja brukar va.
innan kunde inte mycket bryta ner mig totalt nu känns de som allt kan göra de.
jaja de är vell bara fortsätta jobba gissar jag på.
Idag så åkte ja och fixa i stallet en sväng och sen åkte ja och handla lite och sen gjorde ja matlådor och nu ska ja snart titta på sex and the city 2 och drömma mig bort och äta ben and jerrys när regnet smattrar på rutan.
Ibland behöver man bara va själv och va..


De va tider de :P




Blond de känns som de va hundra år sedan. Men ja vill gärna ha till baka detta håret mitt äkta hår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0