piss

Det piss spy va dålig denna dagen är. :/ Allt suger typ förutom att Fanny va med mig i stallet en stund <3 ja har saknat henne super duper mycket lilla älskade Fannisen :D
Men ja tänkte att ja får vell skriva här när ja har igång datan.
Att alla ska frågasätta allt och att ja bara inte kan ta de ur huvudet och inte bry mig.
Jag är istället en sånn som tycker ner mig själv med det och ältar de i huvudet varenda liten skit sak och de gör att ja mår ännu sämre..
Usha och ja ser ut som fasiken idag så imon ska ja försöka se lite bättre ut..
Ne lite bilder..

Min älskade Anna och jag <3 lite fjortis frillor haha


Ja och fin fina corint :)


haha saknar våra tider i sthlm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0